Завдання 2

СУДОКУ     

    Прототипами цих найпопулярніших головоломок вважають так звані латинські квадрати, досліджені математиком Леонардом Ейлером у XVIII столітті.



    У своєму сучасному вигляді задачка, названа пізніше японським словом «судоку», вперше з’явилася в пресі в 1979 році. Творцем сітки був укладач пазлів для розважальних журналів, колишній архітектор Ховард Гарнс.

      Про велику популярність судоку свідчить випуск різноманітних настільних ігор судоку, комп’ютерних, мобільних додатків. За рішенням цієї головоломки навіть проводять міжнародні змагання, встановлюють рекорди Книги Гіннесса. 

    І звичайно, не можна не відзначити, що судоку не лише цікаво вирішувати, а ще й корисно . Численними дослідженнями доведено сприятливий вплив розгадування цієї головоломки на роботу головного мозку. Адже в цьому процесі задіяна пам’ять, активізується логічне мислення, стимулюється розумова діяльність у цілому. Рішення судоку розвиває увагу, стратегічне мислення та багато іншого. І найголовніше, кожна розгадана власними зусиллями головоломка — це маленька перемога, і вона робить людину щасливішою . Заради цього варто приділити час судоку!

ЗАВДАННЯ

   У клітинках знаходяться такі фігури: овал, коло, ромб, квадрат, трикутник і перевернутий трикутник. Заповни клітинки так, щоб у кожному рядку, стовпчику й фрагменті, відокремленому жирними лініями, кожен малюнок траплявся лише один раз.

      Щойно виконаєш це завдання - сфотографуй картинку-розв'язок та надішли мені в особисті. Маєш лише одну спробу! За правильно розгадану головоломку ти отримаєш у свою скарбничку 12 балів. 
    Вперед, бажаю перемоги!


                               Любий друже , вітаю тебе на початку цікавої пригоди!  Якщо тобі подобається математика, ти уважний, старанн...